четвъртък, март 08, 2007

"Mного хора ще влизат и излизат от от живота ти
Но само истинските приятели ще оставят следи в сърцето ти."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Приятели – ти и аз…
Ти доведе друг приятел…
И станахме трима…
Основахме нашата група …
Нашият кръг от приятели…
И както кръга , вече нямаме начало или край …"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Учи се от грешките на другите.
Не можеш да живееш достатъчно дълго ,за да ги направиш всичките свои."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Този , който губи пари губи много.
Този , който губи приятел , губи много повече.
Този , който губи вяра ,губи всичко."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Веднъж един човек ми каза, че не можел да си ме представи някога да плача.
Понякога се ужасявам от това колко малко знаят за мен хората от ежедневието ми. А може би така е по-добре. Само се чудя дали съм твърде силна, или твърде добра лъжкиня.
За вярата не знам, надеждата още не съм я загубила. :)

Няма коментари: